Wydanie: PRESS 03/2011

Smoleńsk 24/7

Grupa na Facebooku nazwała się „Dzień bez Smoleńska”. Postulowała, by choć przez jeden dzień, 3 lutego, nie wspominać o tym temacie. „Męczą Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?” – na to pytanie twierdząco odpowiedziało w kilka dni ponad 100 tys. osób!
Ale powstanie grupy stało się okazją, by dziennikarze o Smoleńsku rozprawiali jeszcze więcej. Dlatego dzień później, 26 stycznia, stronę na Facebooku zamknięto. Grupy nie ma, przesłanie zostało.
100 tys. osób – niemało. Może więc media choć na jeden dzień zamilkną?


Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.